منتدى طلاب كلية التربية النوعية - جامعة الزقازيق
 
البوابةالرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
البشمهندس الاهلاوى
عضو جيد جداً
عضو جيد جداً
avatar

عدد الرسائل : 21
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 20/01/2010

مُساهمةموضوع: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-01-31, 3:00 am

فى عز فرحتى بماتش الكاميرون قريت خبر زعلنى اوى هو انتقال اللاعب المحترم حسين ياسر المحمدى الى نادى الزمالك ا
انا زعلت من الطريقه اللى انتقل بها اللاعب من الاهلى طريقه غير احترافيه بالمره ايه يعنى اللاعب يشترى عقده من النادى ويروح يمضى عقد بعدها بساعات مع الفريق المناس هو فاكر انهو كده بيعاقب الاهلى ولله انا مش بتكلم كده غير زعل من حسين واتمنى له التوفيق مع الزمالك علشان فعلا الزمالك محتاجه اكتر لان الاهلى عنده افضل اللاعيبه فى المركز ده زى كوته وتريكه طبعا هو مش هيبقى احسن منهم وربنا معاه ومع الزمالك عايزين نتفرج على الدورى المصرى هيبقى ازاى بعد ما مصر ان شاء الله هتاخد البطوله ودعواتنا مع الفريق المصرى فى ماتش النهارده ويتمم فرحتنا كلها على خير ان شاء الله ونعمل رقم قياسى جديد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed IBraheem DeMo
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 241
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-01-31, 11:05 am

يا بشمهندس ولا يهمك
وبعدين مفيهاش حاجه
هو راح لمصريين برضوا
وبعدين كده في ناس في المنتدي حيزعلو منا
دلوقتي مفيش فرق بين اهلي وزمالك واسماعيلي
دلوقتي كلنا مصـــــــــــــــــــــــــــــر
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hor3en.com/vb/
Ahlawy
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 2191
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-01-31, 12:57 pm

حسين ياسر لاعب مستواه عالى وكان
نجم كبير فى قطر وانا شايف انه تظلم فى الاهلى
وبالاخص من مانويل جوزيه لانه مان بيحيله فرص كتير انه ينزله يلعب وكان بيسيبه على دكة البدلاء واوقات كتيرة
كان ما بيدخلوش فى التشكيلة وانا عن نفسى كاهلاوى اتمنى التوفيق له فى نادى الزمالك واتمنى
ان يمتعنا بكرته الجميلة لانه بجد تظلم فى الاهلى
يا رب النصر لمصر انهارده
ان شاء الله هنكسب
2-0
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahlawy
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 2191
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-01-31, 1:02 pm

حسين ياسر لاعب مستواه عالى وكان
نجم كبير فى قطر وانا شايف انه تظلم فى الاهلى
وبالاخص من مانويل جوزيه لانه مان بيحيله فرص كتير انه ينزله يلعب وكان بيسيبه على دكة البدلاء واوقات كتيرة
كان ما بيدخلوش فى التشكيلة وانا عن نفسى كاهلاوى اتمنى التوفيق له فى نادى الزمالك واتمنى
ان يمتعنا بكرته الجميلة لانه بجد تظلم فى الاهلى
يا رب النصر لمصر انهارده
ان شاء الله هنكسب
2-0
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
major girl
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 3773
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 17/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-01-31, 10:48 pm

هههههههههههههه
والله ضحكتنى حسبن ياسر اصلا مش كان باين فى الاهلى
مش عارفه لحد دلوقتى الاهلى ايه هدفها تشترى لاعيبه وتقعدها ع الدكه فى الاحتاطى
طيب بتجيبوهم ليه بقى مادام مش ناويين تلعبوهم
الاهلى ده اصلا .......... مش عاوزه ازعل حد منى لانى النهارده انا فرحانه بمصر
وعامه حسبن باسر المحمدى هو اللى اختار واكيد اختار صح الزمالك فرقه كبيره واى حد يتمنى انه بلعب فيه
وان شاء الله يعمل حاجه كوبسه مع النادى

ونقووووووووووول بقى مبروووووووووووك لمصر فوزها ع غانا وحصولها ع البطوله 3 مرات ع التوالى
والاحسن من الفوز ده هو فوزها ع الجزائر

مصر مصر مصر
الزماااااااااااااااااااااالك
هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
°o.OمصراوىO.o°
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 4203
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-01-31, 11:37 pm

احنا نزعل على حسين مش نزعل منه
وعادى هو ملهوش نصيب يكمل مع الاهلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mostafamasrawy.blogspot.com/
Ahmed IBraheem DeMo
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 241
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-01-31, 11:46 pm

انا معاكي ان الاهلي بيقعد لاعيبه حلوة كتير علي الدكه

بس حانعمل ايه

المسموح بيهم في الملعب 11 بس

وكلهم حلوين

وبعدين اكبر الفرق عندها اكبر نجوم بيقعدو علي الدكه لو ملهمش مكان
وساعة مايحتاجوهم اكيد بينزلو
والشاطر اللي يثبت مكانه ومركزه في الملعب

واخيرااااا اوعي تزعلي دا مجرد راي
ومبروك عليكم حسين

ومبروك علي مصر النصر
الف مبروك
والله الاهلي والزمالك اخوات
هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hor3en.com/vb/
major girl
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 3773
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 17/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-02-01, 12:51 pm

تزعل على المحمدى ليه هو احنا اللى اتحيلنا عليه ييجى ولا حاجه احنا قدمنا عرض وقبله خلاص
ده اختياره واحد عاوز يلعب ويثبت وجوده مع نجوم الزمالك مش بقعد ع الدكه يتفرج على المباراه زى اى حد
ويا ريتهم بيلعبوه ده للاسف كان قاعد يكمل الدكه بس ههههههه
عيب الاهلى انها متعوده تلعب لاعيبه محدده ف الملعب ويوم يا عينى لما يصاب حد منهم بيكونوا محتاسين
ولو اتغلبوا من فرقه كبيره زى الزمااااااااااااااالك كده يومها يقولوا اصل احنا كنا بنلعب بالشباب
هو ده المنتظر من الاهلى اصلا هههههههههه


عندك حق الشاطر اللى يثبت مكانه ووجوده ف الملعب هاااااااااااا ف الملعب مش ع الدكه
علشان كده المحمدى اتنقل وقبل العرض
ويارب يكون اختيار سليم
ويحقق كل اللى يتمناه بس مع الزماللللللللللللللللللللللك

والزمالك والاهلى اخوات اه صح ماشى ماشى اوك اوك


مصر مصر مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed IBraheem DeMo
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 241
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-02-01, 12:58 pm

ايه ياجماعه

وحدو الله

هي البطولة خلصت والمتخب روح ومعاه الكاس

هنهب في بعضينا تاني

طب يارب يعيدو البطوله تاني

علشان نبقي كلنا حبايب اهلي وزمالك وبني عبيد

هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hor3en.com/vb/
Ahlawy
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 2191
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-02-01, 2:54 pm

ماهوش عيب ان لاعب يقعد على الدكه لو المدرب شايف ان فى
لاعبين احسن منه وده بتحصل فى احسن فرق فى العالم لان عما الاعب اللى فى الملعب
يشوف ان الدكه قاعد عليها نجوم غصب عنه هيطلع كل اللى عنده واكتر من اللى عنده كمان
وهى ده لغة الاحتراف
وانتم بتكلموا على الاهلى وسيبين فرقكم ماهو عندكم اوقات كتير ميدو بيقعد على الدكه رغم نه لاعب كبير
وبالنسبة لحسين ياسر انا قولت انه لاعب كبير بسى بيلعب فى نفس مكان ابوتريكة هو حظه جه كده يعنى
علشان حسين عاوزين ابو تريكة يقعد احتياطى يعنى تيجى ازاى بالعقل يعنى
والعموم ربنى يوفقه مع الزمالك علشان الاعب ده لاعب كبير ويستحق الواحد يقف جانبه
وعلى العموم احنا متعودين على ان احنا نجيب ونعمل نجوم ونسبهلكم عادى يعنى
تعودنا على كده ورغم كده انكم بتاخدوا البطولة بطلوع الروح وكمان بمساعدة فريق الاسماعيلى اللى دائما يسبلكم المباريات
المهمه والف مبروك لمصر وعقبال ما نوصل كاس العالم 2014
اهلاوى للابد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البشمهندس الاهلاوى
عضو جيد جداً
عضو جيد جداً
avatar

عدد الرسائل : 21
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 20/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-02-01, 3:18 pm

ايه يا جماعه هدو اللعب شويه خليهم يفرحو بحسين ياسر شويه زى ماعملو مع اجوجو
قلى عملك ايه اجوجو اجوجو اللى انت شاريه قولى
وميدو عمل ايه هو كمان وعمرو ذكى ساب الفريق ومشى وميدو هيحصله
ربنا يستر عليكو فى باقى الدورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed IBraheem DeMo
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 241
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-02-01, 4:19 pm

يا جماعه انا قولتها كلمة حكمة

الشاطر اللي يثبت نفسه ويخلي المدرب مايستغناش عنه

وعلي راي المثل

الشطره تغزل برجل حمار

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hor3en.com/vb/
عفروتو
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 843
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 19/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-02-09, 1:05 pm

بجد لاعب زي حسين يستحق الكثير بس انا اللي اتقال
في الموضوع ده انه باع السيارة او الفيلا علشان يخلص نفسة من الاهلي
دا كان ناقص يبيع هدمومه
بس ربنا ستر
يلا تعيشوا وتاخدوا غيرها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
°o.OمصراوىO.o°
عضو متميز جداً
عضو متميز جداً
avatar

عدد الرسائل : 4203
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى   2010-02-09, 4:22 pm

هههههههههههههههه
نعبش وناخد غيرها ايه

ده على اساس ان الاهلى كان هيمضى معاه وانتم اخدتوا
ما الاهلى سابه برضاه

هو اه لاعيب كويس بس الاهلى خلاص هو اللى رضى انه يسيبه

هتموتوا وتمسكوا حاجه ع الاهلى
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mostafamasrawy.blogspot.com/
 
زعلان اوى من حسين ياسر المحمدى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتدى الرياضي :: رابطة مشجعي نادي الزمالك-
انتقل الى: